25 Ocak 2017 Çarşamba

Yazmak İstemediğim

Küçük oğlan büyük oğlan ve kız kardeşleri yaz sonundan beri başımın etini yiyorlar. "Baba küçük kardeşim o okuldan ayrılsın. Orada harcanacak.   Beni harcadınız bari onu harcamayın. Çocuğun önünü kesmeyin. Sanayide işçi mi olacak." diye diye. Sanki onuruyla ve emeğiyle çalışıp kazanmak zül olmuş gibi baskı içindeydim.Sanki köle ticareti yapılan bir mekana göndermişim oğlumu da onu esaretten kurtarma savaşındalar. Üçüne karşı ben.Annesi tarafsız... Sonunda yenildim. 28 kasım günü bu konuyu tekrar ede ede beni ikna ettiler.İstemeyerek de olsa okul değiştirmeyle ilgili dilekçeyi okul idaresine verdim. Verdim ama hala etkisindeyim. Doğru karar mı verdim, vermedim mi? Acaba ben mi her şeyi kontrol çabasında olan bir insanım? Yoksa çocuklar mı bana çok baskı yapıyor?Yönlendiriyor.?  Bilemiyorum. İnşallah hayırlısı olur. Başarısına duacıyım.Nerede olursa olsun.Yanındayım....6/12/2016
Birinci yarıyıl karnesi geldi. İki zayıf. Kimya ve Matemetik. Almanca borçlu olduğu ders. İnşallah başarır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arkadaş

Uzun yıllardan beri tanıdığı, ne zaman rastlasa yüzünden tebessümü eksik olmayan  nazik naif bir insandı. Gençlik yıllarından beri içinde ya...